Alla lustiga människor vi stötte på...

Jo, just det... Vi stötte ju på en hel del märkliga människor igår på Slagt.
Först var det taxichauffören, som det egentligen inte var några som helst fel på. Men det var bara väldigt roligt när han sa "Var fan hittade jag er någonstans" efter allt vi lyckats ställa till med under den korta bilturen till Malmö Stackars kille!
Sen var det tjejen som bad mig gå ut i regnet för att hämta någon järnkula (?) till henne:
Tjej: Duu, jag vill jättegärna ha den järnkulan som ligger där
Jag: Jaha? Hämta den då?
Tjej: Nej men det regnar ju. Kan inte du hämta den?
Jag: Det regnar lika mycket på mig?
Tjej: Ja, men du gillar ju regnet.

Sen var det en lustig kille som kom fram och sa: Jaha och vad har ni för patetisk ursäkt att vara här? Jag sa till honom att det är bara patetiskt att hitta på en patetisk ursäkt att vara där. Då är det bättre att INTE gå hit om man inte vill vara här. Till slut fick jag tyst på honom.

Och så var det freaky danskillen som kom fram till mig på dansgolvet och sa "Vad gillar du? Om en kille dansar seriöst eller oseriöst?".  Jag svarade seriöst. Då gick han!

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0