D - bakom flötet som en efterbliven fiskare...

Okej, ja jag insåg själv att jag var lite sen med det där med Chris Brown och Rihanna när jag googlade bilder på dem. Men jag är ingen inbiten Gossip Girl när det kommer till kändisar, och det är inget jag skäms över. Men, vem är "m" och den anonyma som kommenterade inlägget? Jag blir paranoid vet ni! Men varför var ni tvungen att kommentera just det? Och att jag är sen.. tss. Kommentera mera säger jag.  Och gör det snällt!

Jag är nyss hemkommen från Marris. Vi fixade mitt hår och nu är det fint och rent... och långt, efter några timmar i korthet. hehe! Vi gjorde en väldigt fin jämförelse när vi hängde där at Marris place. .Min hjärna är ett popcorn! Jag tror inte att någon vidare förklaring behövs, eller?


Jag tror mina paintbilder kan göra den blogg stor. STÖRST! Fattar ni? Tror ni Blondinbella skulle lägga upp en sån här bild till exempel? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0