D. Can you dance like you fuck?

Fin låt jag sitter och lyssnar på nu - Can you dance like you fuck, can you fuck just like you dance. Är på salongen, har haft lite kunder. Bla Jeasmine som blev mörk. Snyggot! Väntar på min sista kund som kommer klockan två och ska få brynen plockade. Sen ska jag hem så snabbt som möjligt, powernapa lite och göra mig lite mindre ful. Sen blir det in till Malmö med mina pumor O 'n M för hemligt uppdrag. Sen ilar vi hem till Hålan igen. Klockan 20 vankas det förfest hos allas  vår Partysill. Ikväll blir det sexytime på Slagt då vårt fina gäng ska entra stället. Jag, Olivia, Martina, Jeasmine, Malin och så såklart Partysillen är kvällens gäng. Kanske blir vi fler. Har vi tur joinar Angie också.

Sitter här och funderar på Olivias senaste inlägg. Hur kom hon att tänka på otrohet? Vad har hänt? Har hon bedragit mig? Hrrm.. Det är väl inget man tänker på bara  sådär?

För övrigt hade jag en väldigt, väldigt skum dröm i natt. Olivia frågade mig i morse om jag sovit dåligt i natt. JA, jag sov väldigt dåligt. I alla fall, drömmen utspelade sig på en bensinmack. Jag satt i pappas Cross Country, på förarplatsen, och pappa var inne på macken. Bilen jag satt i stod vid bensinpumparna. Plötsligt sprang en man fram till mig och skrek "Jag ska tända eld på dig". Började spruta bensin över bilen och jag sprang ut och in till min pappa. Pappa tyckte inte det var en big deal att jag höll på att bli dödad och sa att mannen säkert skojade. Någon polisanmälan tyckte han inte heller jag skulle göra för det var ändå inget polisen skulle prioritera högt. Sen vaknade jag med dödsångest och en fruktansvärd paranoia.

Och en sak till, vårt mål med den här bloggen är ju att få den stor. Skitstor. Vi ska kicka bort Blondinbella, Kissie & co. Förstår ni? Alltså måste NI som läser också hjälpa till lite. Okej? Sprid denna fina, glädjespridande blogg till alla med lite för mycket fritid. Okej?

Face is down, ass is up... that's the way I...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0