D. Haha hoho hihi

Någon (anonym tönt alltså) kommenterade att vår blogg inte var rolig. Trodde det skulle vara en humorblogg? Vad är det? Visst, vi vill vara roliga.. men ibland måste man får vara  lite seriös också. Lite vardagliga reflektioner right?
Men, imorgon kommer jag orka vara rolig igen.  Nu är jag bara slut i huvudet som jag jobbat. Men om du inte vill läsa, gör inte det då. Inte riktigt vårt prob.

Vi har massor med roliga stories på lager. Jag hade kunnat berätta student 2008-storyn, eller den när vi blev stoppade av polisen efter att Olivia slängt skräp på marken och alla andra pinsamma situationer vi satt oss själva och andra i. Det kommer, det kommer. Fast den med student 2008 får nog vänta lite tror jag.  Annars lär jag aldrig få män igen.

Och om någon av er andra friends har någon rolig story på lager där jag är inblandad så släng en kommentar. Jag är proffs på att skämma ut mig! Malin tex har nog några på lager. Så bring it! Nu jävlar i det ska ni få skratta!

Men FÖRST, ska jag jobba 10-20. Lika roligt? yep yep.

Haha höhö, igår var jag så trött efter jobb att jag nog var lite av en trafikfara. Körde på en väg jag trodde var huvudled, lite fort med tanke på vad det var för väg, men inte fortare än vad jag egentligen fick. Från höger kör en bil rakt ut och jag tutar som en galning. Den jag tyckte var dum i huvudet vickade på huvudet och tog upp fingret. Han vevade ner rutan, säkerligen för att berätta för mig att jag hade högerregel där. Något jag snabbt kom på och struntade i hans nervevade ruta. Blängde på honom och körde runt hans bil! Sen var jag förbannad och skämdes...

Kommentarer
Postat av: Happy

Helt klart är det kul att läsa er blogg!!!

2008-08-29 @ 11:10:32
Postat av: Malin

OM jag har historier! ;D

2008-08-30 @ 18:11:25
URL: http://maouliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0