D. I gotta take this chance, cuz if I don't I'll never know what this boy is really looking for

Nu, 20:31, har jag för första gången idag tid att skriva något i vår fina blogg. Sorry. Jag har jobbat som ett djur verkligen. Imorgon blir det ännu värre, har kunder från 10 till 20. Alltså tio arbetstimmar. Tja, cash is king sägs det. Även på lördag blir det jobb.  Först salongen 10 till 14, fullbokat och sen TFF-AIK. På söndag hittar ni mig i min säng säger jag bara, ingen annanstans. Blir antagligen ingen utgång denna helg. Isåfall Lördag, är någon sugen? Alla verkar ha planerat saker på var sitt håll utan att räkna med mig. Buhu. Hur kan man göra något sånt? Okej, Madde frågade om jag var sugen på Magget (!), Jeasmine likaså och även några män frågade. Men Madde verkar ha blivit sjuk och J & co ska på fest på annat håll innan de ska entra stället med stort M, Magget. Jag och Madde är utan tvekan Maggets bästa gäster. Vår dans, som vi uppfann där för några år sedan, är utan tvekan den roligaste och charmigaste och får hela stället att gunga. Utan tvekan! HAHA någon som la märke till att jag skrev UTAN TVEKAN någon gång för mycket?


Lassie och Kissen, tummen upp!

I alla fall, jag är öppen för förslag på Lördag. Bjud mig på en dejt kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0