D. Ja, det var jag...

Som var på förstasidan i Trelleborgs Allehanda idag. Hehe. Hade en annons med finfina erbjudanden för mikaeli..förlåt Palmfestivalen. Billigt pris för klippning och 10 % på mina produkter och schampo för 100 kr (140 kr). Nu vet ni det!

Och det var även jag som nästan råkade sno en nektarin på Ica idag. Jag höll den i handen och tänkte bara inte på att lägga den på bandet. När jag redan hade betalt och var på väg ut fick jag gå tillbaka och säga att jag glömde visst den. De bakom mig såg smått irriterade ut. Men man ska vara ärlig. Right? Det är bara så typiskt mig.

Just det, läste idag att Rihanna och Chris Brown har something going on. Är jag sen? Skitsamma. Jag blev lite ledsen, där sumpades mina chanser. He he. Men liksom, Rihanna, gick från ingenting till att jobba med Jay Z, sen Sean Paul och nu... DEJTAR HON CHRIS BROWN! Vem är hon liksom?


Vad är detta?


NOW WE TALKING
.
(Ja, jag har lite att göra.. har kunder om en halvtimme)

Kommentarer
Postat av: .m

meeeh, det är ju längesedan dom blev tillsammans :D

menmen, som man kan säga.. daniella i ett nötskal :P

ha det fin sötsak.. föresten så äger denna bloggen:D

2008-08-26 @ 19:22:42
Postat av: Anonym

haha ja du är sen

2008-08-26 @ 21:57:12
Postat av: Sabbi

daniella, du är typ snart ett år sen haha :D

men jag gillar bilden på dig och chris, grrr

du kanske är nästa victoria silvstedt?

"jag min min husband chriiss"

2008-08-29 @ 23:21:15
URL: http://fierce.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Hahahahaha! Humor!:D

2008-08-30 @ 08:47:28
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0