D. Jag är kär...

I Chris Brown alltså. Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på Gangsta Boo nu. Tycker den är såå söt. Cuz all I ever wanted was someone I could hold on to, someone who would never break my heart in twos Lalalalaaa.

Idag har vår blogg varit lite på det torra måste jag säga. Men Olivia den lilla bebisen har inte haft tillgång till någon compjytääär. Men, kan tipsa om en blogg som nog är den enda som är roligare än vår (man ska ha självförtroende säger BB) hehe. Det är Lilla Al Fadji och Abu Hassan på Stureplan.se. Jag dör lite halvt varje gång jag läser. Sinnessjukt roligt! BEKVÄM!

Och ja, jag har som sagt tappat stinget. Som jag så fint uttryckt mig. Jag har blivit lite småful. Mina ögon glittrar inte så mycket längre, de är inga rådjursögon längre. Jag är blek, fet och tunnhårig. Visst, jag har köpt nytt hår idag, men va fään. Jag orkar inte med mig själv, jag är trött på mig själv. Förstår ni hur det är att jobba framför en spegel 8 timmar varje dag? HEMSKT.


Daniella med sting


Se, har totally lost it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0