D. My boo

Oj, vad dålig uppdatering det har varit idag. Sorry! Det funkar ju verkligen inte om man vill ha en stor blogg. Right? Har jobbat hela dagen, haft i princip fullbokat. Imorgon blir det ännu mer och på fredag är det överbokat. Men det är kul!
När jag kom hem från jobb, lite senare än vanligt, krängde jag en liten pan pizza sen gick jag till min lilla Bebis A. A är ett bra barn. Många barn kan vara djävulens avkommna, men A är ett snällt litet barn som jag kan hantera. haha.

Annars är det en helt vanlig, lite tråkig dag. Har inte hunnit tänka så mycket idag. Därför har jag nog inte så mycket intressant att skriva. Som sagt, my brain = popcorn.

Fast en sak har jag tänkt på. Män. Lustiga varelser de där. Väldigt lustiga. Jag orkar faktiskt inte med dem. Jag tror jag går i ide på den fronten. Och tjejer ska vi inte ens prata om. Om män är lustiga varelser så är tjejer de värsta varelserna. Hur kan man snacka så mycket skit? Helt ärligt, jag är lite fel person att snacka med säger jag bara. Jävligt ointelligent måste jag säga! Jag säger inte att jag aldrig snackar skit, det ligger ju nästan i ens natur. Ibland kan man bara inte låta bli. Men jag tänker på vad jag säger, till vem. Något du inte verkar har lärt dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0