D. My favourite man

Har varit hos min absoluta favoritman idag. Uuuh tänker ni, smarrig story på gång. Tji får ni, min favoritman är bara Mr Globisco. Mannen jag köper mitt löshår av alltså. Han är snällisnälli och hade perfekt hår inne idag. Inte alltid det finns exakt rätt, perfekt färg ju. Men idag fanns det och oj oj, han var generös också minsann. En kam ska jag få av honom, nästa gång jag kommer. Han hade ingen inne idag, men jag skulle minsann komma ihåg att han är skyldig mig en bredtandad kam. Och mina microringar fick jag hela fem kronor billigare. OCH en extra stänpel på mitt stämpelkort. jag blir alltid så glad när jag är där. Globisco heter det, och ligger på Bergsgatan i Malmö. Om ni vill veta.

Nog pratat om det. Jag var även inne på min skola idag, hämtade mina betyg. Ska räkna ut mitt snitt tänkte jag. Vill ni veta vad det blir sen? Jag tror det är pinsamt dåligt. Tyvärr! Ska räkna på det nu, återkommer senare med smarriga inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0