D. Party all the time

Som sagt så var det utgång igår. Helt okej kul. Slagt var väldigt glesbefolkat igår och jag misstänker att det berodde på regnet. Men, jag testade något nytt i alla fall. Tequila. Till storyn hör att vi tidigare på dagen diskuterat tequila, jag,  Johan och Jeasmine. Jag nämnde då att jag inte testat det. De blev lite chockade. Runt sådär halv tvåtiden ramlade Johan och Jove in på Slagt och tyckte då det var all idé att bjuda mig på en tequila. Okej, vi kan väl säga såhär.. det var det äckligaste jag druckit.  Och effekten? Well, jag behövde inte mer att dricka. Långt ifrån. Så på vägen till bussen och på bussen hem var jag på topp.  De andra undrade vad som hänt med mig och hur jag kunde gå från lagom berusad till väldigt överförfriskad. Tequila no more!


Ha ha ha.. golvad

Nu ligger jag och tar igen mig med chips och cheeseballz. Fint va? Roligare inlägg to come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0