D. Tatuering?

Jag drömde i natt att jag tatuerade mig. Ett hjärta på handleden tatuerade jag. Det har jag velat ha länge, sen Gynning var med i Big Brother och jag såg hennes. Men sen dess ser man sånna tatueringar ganska ofta. I alla fall, när jag vaknade i morse var jag jättesugen på göra en till tatuering snart. Jag vill ha något på handleden, typ ett hjärta. Och en text, på ett annat fint språk. Eller så vill jag ha ett kors i nacken. Eller har någon något annat förslag?



Nygjord och svullen. Tro, hopp och kärlek.

Kommentarer
Postat av: HahA

Efter att jag läst de tre första meningarna trodde jag att det här var en rolig humorblogg och att du var ironisk.

Efter det förstod jag att du var seriös med vad du skrev. Nu vill jag inte läsa mer.

2008-08-29 @ 00:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0