Daniella skriver det första inlägget. Woho!

Jag och Olivia har slagit våra kloka, sexiga och roliga hjärnor ihop och gjort en blogg tillsammans. Och varför skulle vi inte? Folk ser ju oss ändå som en person eller varför inte ett oskiljaktigt par. Typ. Inte allt för sällan får jag höra "Var är Olivia?" "Vi brukar se dig och Olivia köra runt i en Peugeot" eller "Ta er Peugeot och kom hit".

Men, hur kom det sig att vi knåpade ihop den här bloggen? Jo, jag hittade den här bloggen (genom Calle Schulmans blogg) : lilisusie.blogg.se
Skrattade lite, skickade länken vidare till Olivia, skrattade lite till och föreslog att vi skulle starta en liknande blogg.  Men, det slog oss ganska snabbt att bloggen inte skulle ha något vidare innehåll isåfall. Ett inlägg någon gång i halvåret kanske. Om ens det. Men, vi kunde ju starta en blogg ändå. Med intressant innehåll. För vi ÄR faktiskt väldigt roliga. Och snygga. Roliga och snygga människor gillas. Om man dessutom vågar bjuda på sig själv blir det ju ännu bättre. Så det ska vi göra, bjuda på oss själv och vara riktigt, riktigt roliga. Kanske bör tillägga att om ni inte gillar utdragna skämt är denna bloggen kanske inget för er... fast jo, det är den!

En liten introduktion alltså.

En sak till förresten, min och Olivias nuvarande favoritlåt kan ni ju ta och lyssna på: Hot Rod - I like to fuck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0