O, A bright plan

Ja men okej, eftersom Dan the man with the plan redan har visat sin lack of underhållande fritid två gånger på mindre än tre timmar får jag hoppa in och faktiskt berätta att jo, tro det eller ej, hon har ett hyffsat givande liv. Inte bara för att jag är en del av det, utan även för att hon får äran att köra runt mig i sin (/"vår) "lilla peugot" som förmodligen redan de flesta män i Trelleborg (jo, där finns faktiskt fler än en hane) har kommenterat.
Men som sagt, nu är jag inte i vår kära hemstad utan i den liiiite större staden Malmö så har ju kvinnan inte mycket annat att hänga i julgranen så länge.
Men älskling, min lilla habibibebis, vi ses om en timme så hold on!

Yes, snart ska jag och mina två fantastiska honor till malmöfestivalen och tja.. Vad brukar man göra där egentligen? Ragga å zååånt?
Nej, tror nästan att vi håller oss till maten und so weiter. Who knows!

Jag är ju självklart alltid lika charmig och foxy, men helt ärligt, hade jag gått utanför dörren hade fåglarna fo shizzle nästlat in sig i mitt hår.

Så, seeee yaaaa!

O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0