O. Is this really for me?

Well, gårkvällen blev intressant.
Om jag ska vara HELT ärlig orkar jag inte riktigt skriva en novell om den, men visst var det trevligt. Vi är ju trots allt två rätt galna chicas så det blir ju alltid trevligt :)
Resultatet är dock ett trött par, och nej Daniella, jag har inte varit otrogen mot dig, skulle aldrig komma på fråga va!

Jag och Martina spenderade dock större delen av kvällen att bevaka äldre herrar som av någon anledning var på köttjakt inne på Slagt, och helt ärligt, whats up? Vart är världen på väg när dessa herrar står och skakar på sina inte helt fasta bakdelar och småtaffsar på inte heeelt svensktalande unga tjejer som bara är ute efter ett förlängt visum?
Alltså.. Ja, finns inte mycker mer att tillägga. Ush!

Sitter nu och väntar på min kise så att vi kan mysa och vara det där gulliga ultimata paret. Hade vi varit lagda åt just det hållet hade vi faktiskt varit det ultimata paret, om man bortser från att båda är otroligt envisa och självgoda, men det är ju bara för att båda är bäst och det är, tro mig, riktigt svårt att dela just den platsen!

En annan sak jag har tänkt på är, att the minute you start to play alla dessa sjuka lekar, är the minute everything goes wrong. Så fastän Mr. R-man säger att jag inte får använda uttrycket "lek inte", så helt ärligt, lek inte!
Och whats up med att du from no where ringer, menar du allvar?

Neeej men, ha en bra dag, we will!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0