O. "Man är som de man umgås med"

Jacob... |- 08-01-12 säger:

jag mena med jobbet o framtiden o me alla dina heta men

Jacob... |- 08-01-12 säger:

som du sa ones u go black u never go back

Jacob... |- 08-01-12 säger:

ska säga en sak

Olivia säger:

haha.. okej har du gift dig
Jacob... |- 08-01-12 säger:

Ones u go Jacob u never go back ska de gå

Det jag vill upplysa om är "alla dina (mina) heta män" (nej, killen har inte dyslexi, faktiskt), att jag är en klok kvinna, och att rubrikens visdomsord faktiskt inte stämmer.
Men tycker om dig ändå bebis!



Jag Kim och Anna


Kommentarer
Postat av: Anna

woho jag ser ut som ett mongo!;P

2008-08-27 @ 23:34:15
URL: http://hejalex.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0