O. Situationen är så sjuk

What a night, riktig myskväll!
Dubbelavsnitt av både Project runway och SATC. Älskade att Christian vann eftersom han varit min favorit under hela säsongen, plus att han alltid lyckades imponera stort på mig. Och då är jag ändå hyffsat svårimponerad, men love it när någon väl lyckas imponera. Well done!

Morgondagen ser bra ut, rätt kort arbetsdag men måste hitta något nytt att ha på mig på fredag, så ska kila runt i stan efter att jag slutat. Sen ska jag möta Marty så ska vi get some tan, D; wanna join?
På lördag är det tydligen avskedsfest för Kristina som flyttar till London.
Sååå, hemliga planer plus andra fina ickehemliga planer kan bara resultera i en toppenhelg!

Sen ett stort grattis till Dannydonk som fått roliga nyheter idag, he-he.

Off to bed, och hösten är här, jeejh!

Kommentarer
Postat av: Malina

Jag är med dig Ollis, älska Christian :D

2008-08-28 @ 18:40:38
URL: http://maouliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0