O. You are in my head

Gårdagen lyckades bli riktigt händelsefull, orkar inte gå in på detaljer men my God!

Hade planerat en hyffsat lugn kväll i och med fredagen inte blev vad jag hoppats på, så var inte direkt in the right mood for wildness, men egentligen, när är man inte det?
Så jag, Mija och Linda stack till Kristina och Lisa som hade avskedsfest, och efter det hämtade the D oss för att åka hem till Martina för some pre-party.
Vi blev riktigt charmiga och åkte in till Slagt, och my God meet-market number uno! Folk nästintill låg och krålade på varandra, dock mest eftersom det var så packat.
Men vi mötte upp tre andra honor, Sara Madelene och Vevvsing, och tillsammans (fastän Veronica försvann i vimlet, kanske en hane som lockade?) dansade vi runt och var absolut fantastiska.
Efter att jag hade trillat och tappat mitt favoritpärlarmband (över heeeeela golvet, I'm not joking) inför helt fel personer kände vi att det vårades hemgång.
Så efter lite meat-market-möte där det blev 1-0 i score-listan för överlägsenhet till mig åkte vi hem.

Tecken på att man borde legat i sängen för ett bra tag sen:
1.
När man går fram till Sara och säger "vad FAN gör du?!" och drar undan henne med äcklad min när hon dansar med en mindre charmig kille
2. När man viskar sensuellt till en kille att "min tjejkompis där, och blinkar mot S, har inte fått till det på över ett år.. Go for it!" (och självklart tar killen tillfället i akt, så du borde egentligen tacka mig S!)
3. När man säger till sina vänninor "Nu går vi och raggar på sådär RIKTIGT fula killar, hehe" och en viss vännina vänder sig om till närmsta kille och säger "HEEJ, LÄGET?" för att sedan lämna honom gapskrattandes. (Dock bara skämtandes, men fortfarande hemskt, men å andra sidan suger din karma redan S)
4. När man vänder sig om för att bevittna hur ens vänninor dansar "kanindansen" hej villt utan hämningar
5. När en djurliknande varelse kommer fram till en, tar en i håret, slickar sig om munnen och säger på svengelska "aj wanna mejk sweeet sweeet löööv to yaa!"
6. När ett gäng mörka män trängar sig före en i shellkön, och börjar trakassera ens vänninor genom att säga högst smärtande saker som "hehe, sen när började killar sminka sig?"

Nej, men det var faktiskt en fin kväll, riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0