O. It's your party

My God, jag är liiite trött på peeps som insisterar på att vara jävligt negativa, men hey, det är ert liv and you cry if you wan't to, right.
Själv ska jag skratta mig igenom allt, för TRO MIG, saker och ting kommer vara så mycket roligare och bättre då.

Så ja, det jag tänkte säga var, att mitt liv jämfört med pessimister och andra allmänt grådassiga människor kommer bli helt fabulöst. Eller rättare sagt, det är helt fabulöst. (Och eftersom jag och D delar på denna blååågg, så kan jag be och få tala om för er att fastän hon är white and nerdy är hennes liv också helt och hållet fabulöst)

Jag har haft en damn fine day och imorgon kommer det bli fint igen.
Först MARKNAD med Marty som ja, jag råkar gilla. Tycker det är helmysigt att vagga runt bland tjocka människor och barnvagnar!
Sen vad kvällen bjuder på håller jag för mig själv. He-he!

Javisstja, sen kan jag erkänna att jag tillhör den lite halvt pinsamma delen av Sverige som fortfarande, efter ett x antal år, har en crush på Ica-Ulf. Men visst är han något av det sötaste? Så töntig och gullig va. Man vill bara ta hand om killen.

Nighty!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0