O. "Vad är en puma?"

(Förlåt killen, jag var tvungen)
Och till svar, en puma är någon som är snygg, pretty much. Hihi!

Naw, jag ser att än en gång har miss D to the annyman haft brist på en givande livsgnista. Förutom när hon träffade mig och Marris såklarris.
Du är så sweet!

Som D skrev solade vi ju innan och blev ännu mer attraktiva, för visst är det kräftperiod nu? Tja, i vissa kulturer gillar man säkert kvinnor som ligger inne med pre-colour, lite som the blushing bride liksom.

Eftersom jag inte suttit vid datorn på ett tag nu är det ju tydligen rätt viktigt att hänga med i svängarna, så var inne och kikade lite på den vanliga hemsidan, och där dyker denna artikeln upp:

Gör slut på rätt sätt!
Dags att dumpa din pojkvän eller flickvän? Sjukt jobbigt, hårt och tufft kan det vara. Vi har tipsen för en schysstare dumpning. Kolla in!

NEJ MEN, vilken tur va! För alla er vilsna själar där ute som vill tillbringa sena regniga höstkväller all by yourself, för er som faktiskt vill vara lite schyssta och dumpa personen i fråga på ett BRA sätt.
Kalla mig ironisk, men för i helvete, tror the peeps på allvar att man går in och kikar på msns-framsida om man går i skiljningsvägar?
Jag gillar dessutom att de vill vara lite halvt insatta och coola genom att skriva "sjukt jobbigt, hårt och tufft kan det vara". Jag menar, meningen är ju inte ens direkt svenskt korrekt.
Aja, jag lovar att minst tre personer i vårt avlånga land har suttit och lusläst det, gjort små anteckningar som de sen tagit med sig på ett "neutralt ställe" för att dumpa sin girly/man, på ett schysst sätt.

En annan lite halvrolig grej jag hittade var följande:

"Är positiva till sexleksaker"
Italienare 7 %
Fransmän 15 %
Britter 18 %
Svenskar 26 %
Tyskar 49 %

Helt ärligt, är det konstigt att nästan hälften av den tyska befolkningen är positiva till sexleksaker?
Av min erfarenhet är tyskar inte de fagraste i livet, så de resonerar väl som så att sexleksaker är bättre än inget sex alls. Score!

Nej men skämt åsido, jag har faktiskt haft en mysig dag and more to come, eftersom helgen bjuder på hemliga fina planer för både mig och miss D, dock på skilda vägar.

Nu ska jag gå och mysa med Melwovich, sen är det straight to bed eftersom det är en lång arbetsdag imorgon (tecken på att man blivit vuxen va).

SEE YOOOU :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0