O. Shorty wan't a thug

Som sagt, vi stack ju in till Malmö för att dazzle omkring, sitta lite på Gozzip (vilket inte är mitt favoritställe av en och en annan anledning), cruiza omkring och vara allmänt charmiga.
Vi får inte heller glömma att jag och Daniellakisen har två stora barn inom oss, så vi satte oss i "spiderman"-karusellen, skrek som två små flickor och dinglade med benen. IT WAS GREAT!

Ikväll är det dags igen, snygga tjejer på ett snyggt ställe. Time for Slagt!
Ska bli riiiktigt skönt att komma ut och dansa. Och allt som hör till.

En sak jag har tänkt på är killar som tar steget och är otrogna, äckliga killar som inte har alla kromosomer där de ska, och förväntar sig att tjejen ska sitta på sin booty och gråta floder.
Helt ärligt killar, tror ni inte att vi kan hämnas?
Tjejers liv är en enda stor korvfest, så enjoy!

     

Olivia

Kommentarer
Postat av: sarasve

HAHA JAG KAN INTE FÖRSTÅ ATT DU STALKAR DITT GAMLA RAGGS JOBB... HIHIIHIHIHHIIHI

2008-08-23 @ 19:30:23
Postat av: Olivia

Sara, IT WASNT ME, men det var fullt överallt. Hehe..

2008-08-24 @ 14:41:18
Postat av: Anna

jag vill också vara med och leka!

2008-08-24 @ 14:42:11
URL: http://hejalex.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0