D.

Nu har det varit lite segt här i bloggen tycker jag... Olivia! ;)

Onsdag idag, lill-lördag, en dag närmare helgen. Helgen kommer bli bra, om den blir som jag hoppas alltså. Det ska bli utgång med massa fina foaks, män och kvinnor, långa och korta, tjocka och smala. haha. På söndag är det ett år sedan jag blev singel. Det ska firas med en rejäl baksmälla, okej jag brukar ju inte bli bakis faktiskt. Så jag firar det på lördagen då, med massa drinkar och trevliga människor. Okej, kanske inget att fira egentligen. Men eftersom jag gillar singellivet så varför inte fira? Man firar ju när man varit tillsammans ett år, då kan man väl få fira att man varit ensam ett år? Ja. Okej, jag har inte varit helt ensam i ett helt år. Några män har det funnits i mitt liv sedan dess. Okej, inte några... Två män. Och det är ju inte så mycket. (Någon som lagt märke till att jag skrivit "okej" några gånger för mycket?).

Nu sitter jag på salongen och chillar. Har en sån där fin dag då jag har kunder hela eftermiddagen och kvällen, en sån dag då man kommer hem sent. Men det är kul det med! Angie kommer förbi och ska bli låtsaspermanentad haha. På tal om Angie så var vi inne i Malmö igårkväll och tog en mysig fika på Pronto. Mys mys.

Naaj, nu ska jag med mina skor till skomakaren. Behövs klackas om. Mina skor brukar ju se sådär trevliga ut efter en utekväll. Sen ska jag hem, hämta towels and stuff och sen är det dags för kunder. Wiiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0