D. Bad girl

Jag har svullat idag. Som aldrig förr. Har haft min specialardiet i typ två veckor nu. Men idag råkade jag svulla så då kunde jag lika bra fortsätta. Började med Mc Donalds, sen kladdkaka, sen macka, sen tonfiskgratäng (delfingratäng), sen godis, sen glass och sen ostbågar. Nu mår jag... SKIT! Det är bättre att inte äta. Fy i helvete som jag mår. Förr kunde jag äta sådär flera dagar i veckan. Nu, jag är trött, vill spy, det snurrar i huvudet... och i magen. Aldrig aldrig mer svull.

Jag har förresten lämnat in min telefon. Telenor dödar mig. Jag saknar min Nokia, även om den är skit. Jag har Emelie sony ericsson, och den kan jag inte hantera. Ska leta fram min gamla Nokia, serri. Typ, en 3310 fast med kamera och polyfona ringsignaler... och antenn. Fattar ni? Antenn. Vill ni veta det absolut värsta, jag fick den för att min Sharp gx25 ferrari inte fungerade och det fanns inga fler på marknaden. Då fick jag en uppgraderad 3310. MED ANTENN. Och nu ska jag leta fram den.

God natt säger Svulliana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0