D. I'm a movement by myself, but I'm a force when we're together

Shu.  Ber om ursäkt för dålig uppdatering, av både mig och Olivia. Ibland har man inte tid. That's it. Eh.. okej, nu klickade jag på något konstig på tangentbordet så allt på skärmen blev mindre. WHAAAT? Hur ändrar man nu det här? Va fan. Klant! Jag skulle sätta en punkt så tryckte jag fel så blev det så här. Arrh.

Idag har faktiskt inget speciellt hänt.. Jobbat och sen solat och lite så med Angie Cool. Finfint.

Jag orkar inte anstränga mig och komma på något roligt att skriva om... hrrm.

Okej, en sak förresten: Ett gammalt ex  till mig hällde öl över Angie på Magget. Är det okej? Att ge sig på exets kompisar, what's up with that liksom? Som alla vet är jag krigisk. Mycket. Jag kan starta ett krig nu, är sånt här tillåtet då jävlar i det är jag med i spelet. Jag och Angie kom på några finfina hämdaktioner idag. Ohja. Jag hade gärna genomfört dem. Och är det nu så att det är kompisar vi ska ge oss på så kan det bara bli kul. Oj oj. Men vi skippar nog det va? Kuh, smartaste beteendet när man bor i en stad som Trelleborg.

Blaj blaj blaj ja. Nu ska jag städa undan lite och sen sova som ett litet fint djur. Jag är så förkyld och trött så det är sjuukt, Min näsa är en flod, det blir aldrig stopp på den.


Naj, vi hörs imorgon.

You're my shaaaawty lalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0