D. Jag rear ut min själ...

Helt ärligt. Jag ger upp! Jag orkar inte en enda jävla dag till i detta skitlandet. För helvete det är, utan tvekan, en ny istid på väg. Man går utanför dörren, och fryser ihjäl. Tappar humöret totalt och tänker "fryser jag inte ihjäl så tar jag död på mig själv". Helt jävla ärligt. Kylan är väl kanske inte mitt största problem. För tillfället är det min bil, som ligger inne med kassa bromsar, repor och en buckla efter ett mindre missöde idag. Hösten kills me. Hoppas innerligt att vi beger oss av till Sthlm tjajor. Aiight?

Ett plus är att jag fått tillbaka min telefon. Det gick fort, alltså får jag väl ge dem 1-0. Nu är det istället tre som fuckar upp det för mig. Om jag sagt att Telenors (Xpress) säljare lurar folk så tar jag tillbaka det. Tre är det största jävla myglarna på den marknaden. Förra veckan ringde en säljare från Tre mig, från sitt privata nummer - lite märkligt tyckte jag, för att kolla läget och höra om jag ville ha ett mobilt bredband. Dålig säljare som han var fick han inget sålt. Jag frågade när jag måste säga upp abonnemang som år ut i december. Han svarade då i December. Jag började ana onåd, så idag ringde jag Tre för att kolla när jag verkligen måste säga upp det. Tre månader innan. Abonnemanget går ut den 17/12, imorgon är det den 17/9 alltså tre månader. Jag sa att det var inte vad den senaste säljaren jag pratat med sagt. Idioten försvarade sig med att han kunde inte se att jag ringt kundtjänst sen i Februari. OCH? Om de ringer mig då? Och vad i helvete har det med saken att göra. Självklart kunde jag inte säga upp abonnemanget själv då det står på min mamma, men ringa och förlänga abonnemang och sälja bredband går bra. Jävla idiotjävlar, tänker inte ha tre en dag mer än jag behöver. Jag lovar de kommer spärra mitt nummer hos kundtjänst fram till den 17 december. Nu får mamma ringa imorgon, och hon och telefoner är ju som.... Jag och telefoner.. haha!

Nu ska jag lägga huvudet under kudden och hoppas på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0