D. Kundtjänst gillar inte mig...



Titta, jag lovar att så fort de ser mitt namn eller nummer så springer de. Låtsas att de är upptagna. Har försökt i en timme nu och äntligen svarade de! Nu är jag done med det mobila bredbandet i alla fall. Och en sak förresten, lilla kundtjänst, mobilt bredband är väl inte ett ord? "Skicka tillbaka dit mobilabredband". ehh?

Sen var det Din Dels kundtjänst jag ringde, kundtjänskillen HÅNSKRATTADE åt mig.Ett sånt där tyst hånskratt ni vet. Som egentligen inte ska höras. Men jag hörde, Adam på Din Del, jag hörde att du skrattade åt mig.

Här sitter en tjej som läst kurser som försäljning och service och tar skit från kundtjänster.Hrmpf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0