D. Min vanliga jävla otur...

Vad sa jag, sa jag inte att Tre kommer stänga av sin kundtjänst idag? Vad har de gjort? STÄNGT AV SIN JÄVLA KUNDTJÄNST! Bryr jag mig om skype och hotmail inte fungerar när jag ska säga upp mitt abonnemang? Skit också (anstränger mig verkligen för att inte skriva för mycket svordomar). Och vad mer, jo idag fick jag ETT TILL kravbrev från Telenor. Vad är deras problem egentligen? Jag har ett autogiro och ska inte ens behöva få hem ett jävla brev. Detta var på en räkning som skulle komma efter jag registrerat mitt autogiro. Stänger de av mitt abonnemang ska jag stänga hela Telenor. Det säger jag bara! Här har vi en laglydig tjej som alltid betalar sina räkningar i tid och alltid ser till att där är pengar på kontot, det ska gudarna (och Telenor) veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0