D. Mina nya byxor...

Tja, mina nya byxor. I love 'em. Ett par svarta "chinos". MEN, som alltid när jag har nya kläder ska jag grisa. Köpte dem igår, har dem på mig idag. När jag var på toa på daddyos work och skulle krana vatten drog jag på kranen lite för mycket.  Vatten all over mina byxor. Lagom i de regionerna där det ser ut som man kissat på sig. Jag gjorde en Mr Bean alltså. Sen lagom till det hade torkat spillde jag... varmt kaffe över mina ben. TUR att byxorna är svarta, men ändå. Så typiskt mig. Jag är klumpig, that's it. Ska färga och bleka en kund sen ikväll, fattas väl bara att jag får färg på mina nya byxor. he he.

Tja, blev ju lite shopping igår. Byxorna och en bag från Friis & co. Finfint. Idag shoppade jag också... en inhalator. Emelie ville hindra mig, jag blir ju så beroende. Har den i näsan hela tiden. Men det är så skönt. Alltså en sån där "Olbas" inhalator från apoteket, mot nästäppa. Emelie sa att jag är ju inte ens täppt i näsan. Och? Den rinner som en flod, mycket skönare att dra in lite menthol i näsan innan det ska rinna ut. Blir lite fräschare så. Oavsett om min näsa är täppt eller rinner så använder jag alltid nässpray eller Olbas. Det känns mindre jobbigt då. Nu vet ni det också. Men jag har ju som bekant mina små störningar, Olbas är en av dem. Jag är förkyld och det är inte kul alls. Och min röst, vad har hänt med den? Har varit hes hur länge som helst.

Kommer ett inlägg lite senare, vet vad jag ska skriva om men det blir så rörigt att skriva om byxor, nästäppor och sedan knepiga  ex ovanpå det. Vi väntar med det va..

Hallå, en sak bara. Kan inte ni som läser kommentera vem ni är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0