D. Okeej..

Det står fortfarande 0-0 i kriget mellan mig och Telenor. Fakturan är kirrad nu ska vi bara se hur lång tid det dröjer innan jag får min telefon.

Igår var en minst sagt intressant kväll. 4 personer, 2 flarror vodka... Kaos! Nej men crazy combination hade en riktigt nice kväll tillsammans med två män. Jag var in love med min bilnyckel och höll den i handen hela kvällen. Varför? Ingen aning. Upptäckte att jag hade nyckeln i min ficka och sa "Här är ju min bilnyckel... VARFÖR HAR NI INTE SAGT NÅGOT? Jag behöver ju den" hahahaha. Jaha? Annars inkluderade kvällen, en crazy biltur, business genom fönster, drinkar och roliga kommentarer. Kvällen avslutades då en av männen trillade ner från soffan, låg rak lång på golvet och sa "Alltid lika roligt".

Idag då, tja jag och Angie har varit lagom flottiga. I stan! Men det är inte så intressant. Jag släppte av Angie hemma och körde sen för att handla. Parkerade närmast ingången till skotten, för att slippa gå. När jag kom ut såg jag att på min plats stod en annan bil... min bil stod längst ner på parkeringen. Fy i helvete så rädd jag blev. Något är fel på mina bromsar och jag tackar gudarna för att där inte stod bilar parkerade bakom min.


Nu ska jag fixa för tacokvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0