D. Okej, nu ska vi hänga ut de jävlarna...

Träffade Piroz idag, känns som hundra år sen we ruled the school tillsammans. Vi gick i stan och P gjorde det hon är bäst på. Dissa! Hon dissade de som behövdes dissas och hon gjorde det rätt:

P: Var kommer du ifrån? Balkan eller hur?
L: Nej... Italien
P: HAHA... Italien, dröm vidare
L: Vadå dröm vidare? Jag är där i från
P: Haha... Italienare är F I N A
L: Så du menar att jag är ful?
P:  Tja... Tolka det hur du vill

Sen är hon världens mest förvirrade människa också. Men det är en annan story.

Sen var det Angies tur att dissa och skälla. En kille på Telenor som verkade... tja, inte så smart som man säger. Förbannad var hon och det fick han veta. Så arg att hennes mamma sa till henne att gå och be om ursäkt. Men det är också en annan story.

Sen träffade jag Olivia (delägaren till denna B L O G G) och det var mysigt som vanligt.

Nu ska jag gå och få mina naglar fina. Sen ska jag jobba ikväll igen. Bubu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0