D. Right now

Okej, jag har haft min telefon (Nokia 6510) i typ... 4 månader. Nu är den fucked up. På riktigt. Telenor har ingen lånemobil till mig, och tycker inte att jag ska vara arg för att jag har en skittelefon. Jag kan få en lånetelefon, kanske, på torsdag. Sist fick jag en 3310, sen en 3510i. Har alltid haft klydd med telefoner från telenor, men min LG från tre funkar utmärkt. Tre som jag vill bli av med, Tre som är retards. Jag sa detta till telenorkillen, att jag har haft otur med telefoner med telenor. Killen trodde då på allvar att jag trodde det var skillnad på en Nokia köpt hos tre och en Nokia köpt hos Telenor. Hoppas innerligt att en man kan do some business och fixa mig en telefon för Telenor i Trelleborg är ju efterblivna. Ja,alla utom en av dem. Var han där idag? Naj. Jag är angry.

Skit i det nu. En ball sak hände i lördags kom jag på. Jag var nere i hotell-lobbyn och studsade runt. Två fyllon, gubbar alltså, får syn på mig och den ena säger: Oj oj oj, vilken puma. Var har du varit i hela mitt liv?
HAHA han kallade mig puma. HAHAHA.

En annan sak Olivia berättade för mig idag var att i lördags, under ett tillfälle då det var helt tyst i rummet, hade jag börjat sjunga "I LIKE TO FUCK BITCH... YOU AIN'T GOT TO TAKE YOUR PANTIES OFF JUST MOVE 'EM TO THE SIDE". haha eeeeh?


Naj.nu är det sleepytime. Ni suger på kommentarer förresten!


Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

Du jag suger inte alls på kommentarer

2008-09-09 @ 03:56:21
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0