D. Shawty want a baller, someone who can spoil her (I guess it's true)

Hehe, nu är det jag igen. Tänkte, jag kan ju skriva lite om dagen nu.  Sen hinner jag inte, då har jag kunder.

Jag ska in på banken nu snart. Undra om jag hamnar i kassan med samma kille som alltid? Och om samma konversation som vanligt utspelar sig?:
Bankman: Heeej. Jaså, du ska sätta in pengar?
Jag: Jaaa...
Bankman: Du har annan bank? Enskild?
Jag: Jaaa... Skurups sparbank!
Bankman: Jaa..då blir det tvåtusen.

Helt ärligt. Han känner igen mig, han bör till och med kunna mitt namn och företagsnamn och allt vid det här laget. Jag ska nog säga "Tja du. Läget? Nu kommer jag med mina pengar igen. Precis som jag alltid gör. Du känner inte igen mig? Nähä... nä... Ja jag har skurups sparbank". Eller inte. Jag vågar inte använda insättningsautomaten heller, mina pengar fastnade där en gång. Det var inte roligt. Det var pinsamt! Okej, jag använder den om det är jättefina, raka pengar jag ska sätta in. Pengar som omöjligt kan fastna. Haha.

Efter bankeluren ska jag shoppa en väska tänkte jag. Jag behöver en väska, ett par sneakers och så behöver jag fixa mina naglar (vilket ska göras på torsdag) sen är jag nöjd. Men har jag cash? Det är ju frågan det. Hrm ska bege mig ut på stan nu i alla fall. Banken, försöka hitta en väska och en lunch bestående av en cola zero. Inte så hungrig nu för tiden. Det är ju bra. Har en övervikt på några kilo alltså.

Onödigt inlägg, jag vet! Men ändå. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0