D. Spindelfräsaren...

Haha hoho hihi. Jag har glömt berätta en lite äcklig, men rolig sak jag gjorde häromkvällen. En spindel kröp på min vägg, jag tog den med en bit papper och la pappret på golvet för att spola ner det nästa gång jag skulle gå på toaletten. Men, jag han nysa innan jag gick på toaletten så jag behövde papper att snyta mig i. När jag fått tag i första bästa papperstuss insåg jag att spindeln nog låg i pappret hahahahaha. Stackars lilla spindel.
Jag är inte rädd för spindlar, som många andra tjejer, men jag är däremot rädd för fjärilar. Det är en rädsla och fobi som inte går att sätta ord på.

Tänkte även påminna om att idag är det en månad tills jag fyller nitton. Den 17 oktober alltså, skriv in det var. 6 dagar senare kan ni skriva in Olivias birthday... tror jag. Är det den 23e bebe? Pinsamt för mig annars.
Hittade ett foto från min ettårsdag, på mig, mamma och mormor. Där satt vi och fikade och nöjde oss med det lilla, verkligen. Usch, som jag saknar min momor, världens bästa mormor. Idag är en sån dag då saknaden kommer ifatt en och man inte kan tänka på annat. Fruktansvärt jobbigt. Min bästa bästa vän och mormor, jag saknar och älskar dig. Snart är det två år utan dig . . .

Nej om man skulle ta och krypa ner under täcket helt nu då. Minusgrader inomhus också ju. Brrrrr.


På tal om något helt annat, så här ser det ut när jag äter sushi,
jag har lärt mig gilla det nu men inte lärt mig hur man äter det. Jävla pinnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0