D. Telenor up in my ass...

Nu får de fan ge sig. Min mobil är på lagning, jag har ingen lånetelefon. Jag har Emelies gamla. Idag får jag ett sms om att mina senaste faktura inte är betald. Hur i helvete kan något som är på autogrio in vara betalt, när där är pengar på kontot att betala x antal räkningar för om man så vill. Sitter i telefonkö hos kundtjänst i tjugo minuter. 20. 20 jävla minuter! Går in i butiken och får till svar ungefär "jaha". Efter ett tag berättar telenoraren att kundtjänst inte funkar idag. Nähä? Då får väl du lösa det. Nej jag får ringa imorgon. Skickar sms till folk på Telenor Xpress i hopp om att någon kan hjälpa mig. Ingen kan göra något. Förstår Telenor vad som händer om de stänger av mitt abonnemang, som är min företagstelefon, för att de inte fixar autogiro? Min telefon kommer vara inne i ca 2 veckor, en halv månad alltså. Jag betalar runt 450 kr i månaden, BARA för abonnemanget och telefonen. Är det då rätt att jag ska vara utan telefon i två veckor och ändå betala så äckligt mycket när jag inte ens får en lånetelefon? Och hade jag fått en hade den inte levt upp till hälften av vad min Nokia trots allt klarar av. Nu är det fan krig. Telenor i Trelleborg kan ju höra hur trevligt det var för dem på Hansa att dras med mig för att de var retards. Inte kul! Jag vet inte hur många gånger jag skällde ut dem där inne, och i hur många månader jag hade klydd hos dom. Telenor ska fan få veta att dom lever! Idioter. Mitt humör är sämst idag, pga Telenor och deras skitservice. Först klyddet med telefonen och nu abonnemanget. Det är krig säger jag bara, kriiiig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0