D. That's why you love her...

Söndagkväll och antalet läsare har ökat sen igår och förrgår. För att ni vill veta vad som hänt i helgen, aiight?

Fredagen spenderade jag med Angie i M-town. Vi var överallt! B.l.a i ett illaluktande hotellrum. Som sagt överallt och gjorde våra business.

Igår blev det utgång. Jag och några fagra honor entrade Azimiiis hotellrum där några fagra män befann sig. Det blev förfest och jag blev känd som springaren.Som sprang in och ut, upp och ner och ville ha springtävlingar. That's me. Jag gjorde även några klädbyten och kallade mig själv för G G G - Unit. Igen, that's me. Jag slog även rekord i att säga "Helt ärligt... ÄÄÄÄÄRLIGT ASSÅ.... ALLTSÅ HELT JÄVLA ÄÄÄÄRLIIIIGT" för många gånger. Well det blev taxi till Slagt och vakterna var lagom dumma i huvudet:
Vakt: Alltså... du har ju inte åldern inne det vet du va?
Jag: Nähä? Men jag har varit här i två år och varit här varje helg de senaste veckorna och nu ska du inte släppa in mig?
Vakt: Ha ha.. du har varit här i två år? Du är inte ens nitton? (hämtar en annan vakt)  HÖHÖ hörde du hon säger hon varit här i två år.
Jag: Ja men det har jag,ska du släppa in mig eller inte?
Vakt: Jaa... Är du en fin flicka?

Sen skulle de börja jiddra i garderoben. Jag hade keps på mig, jag körde ju stenhårt på G-unit.
Garderobstjej: Du måste ta av dig kepsen
Jag: VA?
Tjej: Ja du måste hänga in kepsen
Jag: Varför i helvete får jag inte ha keps? För att jag är tjej eller?
Tjej: Du måste hänga in kepsen säger jag (hämtar en vakt)
Vakt: Häng in kepsen eller gå ut härifrån
Jag: Jag hänger in kepsen om du förklarar för mig VARFÖR?
Vakt: För att du måste det.

Vakter kan nog vara det smartaste som vandrar på denna jord.


G G G-Unit

Väl inne på Slagt var det faktiskt skitkul. Dansade som galningar allihopa och jag pratade med lite för mycket okänt folk. När det var dags att bege sig var det mindre kul. Fick dryga telefonsamtal och ringde även några dryga samtal. Såg idag att jag dessutom fått ett sms: "What's up Gansta :)" haha säger en del om mig själv igår. Hela morgonen och förmiddagen idag har dock varit mindre kul. Har varit så arg och ledsen, gråtit och förbannat hela manssläktet. Jag vet inte hur löst det hela är nu, men jag hoppas innerligt att du har fattat nu. Och att min story gått  in i huvudet på dig. Hur vissa killar är funtade är ett helt mysterium. Fan så arg jag varit.  Bilder får ni imorgon! God natt!

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

älska den bilden haha

2008-09-08 @ 19:17:48
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0