D. Vi fick sms:

"Vart jag än åker så får jag ligg."
Klockan 21:58 igår fick jag och Olivia detta sms. Mest bara för att vi skulle veta att det där är vår homie, och så funkar han. Kanske hade varit mer okej om detta skickats senare, närmare morgonen, får då hade det med all säkerhet varit spritens talan. Men innan kl 22, nja. Någon som är sugen? Kommentera så får du nummer :) haha

Och så i natt, halv fem, ringde min telefon. ALLTID de helger/kvällar jag tar det lugnt strömmar fyllesamtalen in. Skickade iväg ett sms till mannen bakom samtalet att det är inte okej att ringa så där. Fick till svar Har du blivit toffel? Nej, men även jag kan behöva en lugn kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0