D. Vi måste leverera

Denna blogg är lite seg känner jag. Nu måste vi göra något Olivia. Något drastiskt. Få tillbaka våra läsare (vi hade faktiskt en del i början). Hur ska vi då gå till väga? Det är inte så att vi lever tråkiga liv, verkligen inte. Vi är nog bara trötta. Jag erkänner, här och nu, att jag har en djup höstdepression. Hur detta då uttrycker sig:


- Jag är sällskapssjuk, jag behöver någon. En varm, mysig, fin man. Eller bara en vän, men alla är upptagna ikväll. Eller bara helt för långt här i från.
- Jag har inget behov av att handla kläder eller annat. Det är mörkt, man måste ha mycket kläder på sig. Jag vill vara brun och visa benen året runt ju. Vill inte frysa och protesterar där med genom att, just det, frysa i mina sommarkläder lite till.

- Jag tittar runt efter en ny bil, en snabbare, finare, lyxigare (drar paraleller med en gubbsjuk 40-åring = depression)
- Jag är rastlös, jag måste göra något annars tänker jag för mycket.
- Jag behöver åka någonstans, en resa måste bokas snarast. Tjejer, Stockholm... NU!

- Jag drömmer mardrömmar, som aldrig förr. Inte så hemska egentligen, bara ångestladdade jävlar.


Okej, detta kanske inte får upp vår statistik. Men dock. Det kanske är nu vi ska berätta student- 2008- historien?


Eller så bjuder jag bara på en ful bild så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0