O. Dreamer, or not

"Jag har mer tålamod än vad du har hårda ord"
Tålamod är verkligen något av det lustigaste som finns, eftersom man behöver det till allt. Allt!
Det är verkligen en skill, har man tålamod kan man klara nästintill allt. Har man inte det kan man lika gärna ligga kvar i sängen resten av sitt liv.
Ja, jag ska klara detta, för jag har fan tålamod.

Något jag däremot inte har tålamod till är att bara sitta hemma. Idag är min första riktigt lediga dag och jag är så fruktansvärt rastlös, så ska duscha och göra mig en smula mindre skrämmande, sen bege mig ner till stan och se om jag hittar något roligt.
Ska även besöka lilla Donny på hennes salong.
Seeeen ska jag nog gå en riktigt lång promenad med vår valp. Min familjs alltså, inte min och Daniellas. Fastän vi verkar dela på det mesta.
Dock inte män, har aldrig riktigt förstått mig på det fenomenet när girlfriends delar kött, men det kan också ha att göra med att jag inte klarar av att dela på mina egendomar.

Naw, visstja, sen kommer ju lilla Azimboo/poo på lördag, can't wait! Då ska vi vara ett fint och stort gäng som ska ut i Malmö, ska bli riktigt kul och sånt va!

Nej helt ärligt, jag är för rastlös och uttråkad för att sitta här.
SEE YOU :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0