O. I got so much on my mind

Hej blååååggen.

Är en smula trött på det som kallas hometown, och så vidare.
Vill riktigt gärna göra något kul, så till min födelsedag åker jag upp till Göteborg and it will be great!

Till skillnad från Dan the man gillar jag kylan, jag gillar liksom det mysiga i hela sammanhanget. Att det börjar bli mörkt och ja, mysigt! Snygga koftor, snygga stövlar, höstfärger och förändringar och släng på en hel del hemligt mys på det så förstår ni mig va!

Fick roliga nyheter på jobb igår, så ska bli en fin höst och vinter! Hade varot kul med Stockholm med!

NEJ MEN, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på min OH SO LOVED Moulin Rouge-film. (Fastän den är tre veckor försenat inlämnad)

Ciaooooooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0