O. Perfectiano

Idag mår jag fantastiskt! Visst, är fortfarande förkyld, men bortsett från det känns allt strålande.
Det blev ingen hångel-kväll igår med Martina&Pontus, utan blev tillfrågad att vara en speciell tjej, en sån där tjej som jag annars inte brukar vara, en sån som tackar ja till i vissa fall over the top nerdy things.
Låter invecklat, men gillar helt enkelt inte att prata om mitt privatliv helt öppet :)
Iaf, det blev hur mysigt som helst!

Idag har jag jobbat tillsammans med Lisett, eftersom vi båda har varit sjuka har vi inte setts på ett tag, och visst var det lika fantastiskt som vanligt, den tjejen är amazing :)
Efter att jag slutat kilade jag in i Martinas salong och drack kaffe, eftersom vi har turen att jobba i samma köpcenter.
Sen la jag under lite kläder jag ska handla på måndag, och avslutade det hela med att stå och prata med mina babes Emelie och Mija, fick glass, nötter och choklad! VILKA FINA VÄNNER JAG HAR VA :)
Nästa vecka ska jag och E göra naglar.. Can't wait!

Nu väntar jag bara på att bli hämtad av D, sen sticker vi och handlar maaaaud till ikväll!
OCH SJÄLVKLART kom jag på den fina idén att vi ska spela sällskapsspel med tjejerna idag.. Ja, vad har hänt med mig! :)

För övrigt trivs jag sjukt bra med mitt ljusbruna långa hår.. Älskar förändringar!

HAVE A GOOD ONE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0