O. Right and wrong

Ja-aa, jag är kvinna igen. Med långt hår. Thank God!

Iaf, min lilla ynkliga sjukdom börjar sakta men säkert avta och jag är numera bara förkyld. Men jag undviker ändå större kontakt med människor eftersom jag låter som the devil himself.

Igår var det hemligt mys, och visst var det mysigt :) Ovant, visserligen, men mysigt.
Tror på riktigt att jag numera har transformerats till en av de där tjejerna som vi oftast fnissar lite åt, de där små-töntiga.
Men helt ärligt, visst är töntigt bara gulligt egentligen :)
Och nej, Daniella och Martina, nu menar jag inte att det är okej att sitta knäpptysta i en bil medans When a man loves a woman går på radion och man kärleksfullt kramar varandras händer. It's not okey.
Men det där andra, mittemellan :)

Jaja, helt annorlunda är jag inte. Jag måste ju kunna kallas isbiten ibland hallå!

Just nu sitter jag och väntar på att Marty kan ringa och ge besked om hon och jag samt våran gemensamma flickvän Pontus ska se på film ikväll. Annars tänker jag utan tvekan bänka mig framför TVn med mammi, Melwin och KANSKE några kg av något fint.
Imorgon är det mys och allt det där fina ni vet, snygga tjejer i myskläder (tror nog jag lyckats få folk att inse att mjukiskläder är mer än okej. Om de är snygga, annars är det ett stort no way josé), tacos och ja, allt det där.
Ska sova hos the D eftersom hon har sitt mansion för sig själv, och på söndag kör vi brunch.
FIIIIN HELG!

See you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0