There's something about her

Tänker inte skriva vem det är som skriver nu. Ni ska få gissa. Vem av oss råkade ut för detta idag (för det kan bara vara en av oss som råkar ut för sånt):

En helt spontan,oplanerad lunch med en man på Casa Blanca. I vår hemstad alltså. Lunchen flyter på förvånansvärt bra med tanke på vem sällskapet var. När vi käkat upp och jag (JAG!) betalat, för BÅDA så händer det. Jag tar min väska, svingar den lite för mycket över bordet och välter ut min läsk jag inte drack upp. Jag briser ut (högt) : Det var inte jag!!!! Sen springer jag ut och får höra "Du är ju det klumpigaste".

Tjaa, vem av oss kan det ha varit?

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

Ska du säga daniella! :D

2008-09-07 @ 22:54:53
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0