O. I told you so

Jag avskyr att vara sjuk, eftersom jag blir så fruktansvärt rastlös. Men orkar ändå inte göra något. No way josé att jag tänker ligga inne i min dock underbara säng dessa dagar.
Gick till jobbet men Jenny skickade hem mig och sjukanmälde mig till imorgon. Ändå skönt :)
Så nu är jag helt fantastisk i mjukiskläder!

Ska snart ner och fixa lite thailändsk mat, jag är utan tvekan fantastisk även när det kommer till matlagning!
Sen kommer Lovisa hem, min lilla bebis. Även Minna kikar förbi senare för att kolla på Top Model, myyyyysig kväll.

När jag är sjuk brukar jag alltid se lite extra positivt på saker och ting, för att inte mögla bort och dö helt och hållet i i mina (dock så fantastiska) mjukiskläder.

Så, en lista på helt sanslöst, glamourösa, underbara saker jag har framför mig:

- Färga håret ljuschokladbrunt imorgon, på min absolut bästa lilla väns salong, MARTY!
- Förhoppningsvis lite hemligt mys i helgen. Dock inte bara hemligt, eftersom jag räknar med Martina och Malin och andra snygga tjejer och, självklart, mat, ena dagen under helgen.
- Födelsedagsmiddag för Anna i Malmö nästa helg, all dressed up och hela köret
- Pool party med, än en gång, Annababy
- Lön (höstkläder here I come)
- Börja på något, än så länge hemligt, med, ja vem annars, ANNA!
- Okej, inte i den närmsta framtiden but still, en viss fabulös fest för min fina Tulay som innebär riktigt uppklätt med "balklänningar" och allt.
- OCH MYCKET ANNAT!
Denna hösten kan man inte annat än älska :)

HAHA och ja, Daniella, du var wildness it self i lördags! Lilla bebis!

Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv och gräva ner mig i Melwins lurviga päls!





Me and my baby :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0